Бизнес етика: Луксът, който си заслужава, без да струва много

Автор: Даниела Сотирова
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Нов български университет
Брой страници 544
Година на издаване 2009
Корици меки
Език български
Тегло 595 грама
Размери 21x14
ISBN 9789545355769
Баркод 9789545355769
Категории Икономика, Книги

На пръв поглед за повечето хора бизнес етика е термин с противоречие в определението: бизнесът е правене на пари, а етиката е правене на добро. Може ли да правиш добри пари с добри средства? Възможно ли е да си добър и "да си добре" едновременно? "Добър бизнес" и "печеливш бизнес" едно и също ли са? Защо не е зло да правиш пари? Защо егоистичният интерес не противоречи на моралната мотивация? Какъв е моралният статус на стремежа към печалба? Дали тя е нормативно понятие, както смята Нобеловият лауреат по икономика М. Фридман? Може ли етически да се обосновава? Или е груб капиталистически факт, който няма нужда от етично обяснение? Изобщо: само стремежът към печалба ли е проблематичен в бизнеса от морална гледна точка.

Ключови думи: бизнес

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Разбрах

Сайтът използва „бисквитки“ (cookies) за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Ако останете тук, приемаме, че се съгласявате с употребата на „бисквитки“ (cookies). Прочети