Издател | Нов български университет |
Брой страници | 544 |
Година на издаване | 2009 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 595 грама |
Размери | 21x14 |
ISBN | 9789545355769 |
Баркод | 9789545355769 |
Категории | Икономика, Книги |
На пръв поглед за повечето хора бизнес етика е термин с противоречие в определението: бизнесът е правене на пари, а етиката е правене на добро. Може ли да правиш добри пари с добри средства? Възможно ли е да си добър и "да си добре" едновременно? "Добър бизнес" и "печеливш бизнес" едно и също ли са? Защо не е зло да правиш пари? Защо егоистичният интерес не противоречи на моралната мотивация? Какъв е моралният статус на стремежа към печалба? Дали тя е нормативно понятие, както смята Нобеловият лауреат по икономика М. Фридман? Може ли етически да се обосновава? Или е груб капиталистически факт, който няма нужда от етично обяснение? Изобщо: само стремежът към печалба ли е проблематичен в бизнеса от морална гледна точка.
Ключови думи: бизнес
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]