Сутрешно подсилване: Как клубовете за закуска могат да изградят вашия мрежов бизнес

Автор: Крейг Тъкър и Том "Големият Ал" Шрайтер

Коментари: 0

Издател Анхира
Брой страници 160
Година на издаване 2010
Корици меки
Език български
Тегло 133 грама
Размери 0x0
ISBN 9789549882940
Баркод 9789549882940
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Изградете бизнеса си преди 9 сутринта!

* Как да започнете?
* С кого да се свържете?
* Какво трябва да кажете?

Всички отговори са в тази книга. За вас остава само да положите усилие.

"Неограничени, заинтересувани, предварително квалифицирани, нетърпеливи кандидати!" Ако от това се нуждаете вие и вашата организация за да ускорите мрежовия си бизнес, то "Сутрешно подсилване" е вашият отговор! Докато повечето хора, които се занимават с мрежов маркетинг, кръстосват молове, заговарят непознати в супермаркетите, покриват коли с флаери, изпращат огромно количество хартиени, аудио и видео материали на хора, които не са срещали, вие ще работите с кандидати, които отчаяно искат да си поговорят с вас.

Клубовете за закуска са най-могъщия и вълнуващ метод за откриване на кандидати за вашия бизнес. Ако вашият топъл пазар е изчерпан, ако сте нов в района или ако сте били отшелник през последните 20 години, ще намерите занимание, което ще сложи край на тревогите около откриването на кандидати – ваш собствен клуб за закуска. Можете да започнете с вашия клуб за закуска още следващата седмица, без да се нуждаете от голямо количество средства, както при обикновените кампании за откриване на кандидати.

Никога повече няма да ви се наложи да чуете "Нямам с кого да говоря." Ще бъдете прекалено заети да записвате заинтересувани, предварително квалифицирани, нетърпеливи, развълнувани дистрибутори във вашата мрежова компания.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Всеки, който някога се е занимавал по-сериозно с мрежов бизнес го знае: идва моментът, в който списъкът с топли контакти свършва; когато трябва да продължите да действате, но на „студен контакт“.


Тогава си задавате въпроса: „Как да го направя?“
Това е книгата която може да ви даде една от възможните насоки за решаването на този проблем.

Владимир Тодоров, Хеликон София - Витоша