Корпоративна култура. Основното стратегическо предимство

Автор: Ерик Г. Фламхолц и Ивон Рандъл

Коментари: 0

Издател Издателска-къща-МаК
Брой страници 320
Година на издаване 2016
Корици меки
Език български
Тегло 424 грама
Размери 14x21
ISBN 9789548585361
Баркод 9789548585361
Категории Мениджмънт. Човешки ресурси, Икономика, Книги

Ерик Фламхолц е професор по мениджмънт в Колежа за мениджмънт „Андерсън” в Университета на Калифорния и Лос Анджелис и президент на Management Systems Consulting Corporation, на която е съосновател през 1978 г. Работил е в Колумбийския университет и в РriceWaterhouseCoopers. Автор на „Счетоводство на човешките ресурси: концепции, методи и приложение”(1985 ); „Вътрешната управленска игра” (1987) в съавторство с Ивон Рандъл; „Ефективен организационен контрол: теория и практика”(1996); „Промяна на играта: трансформация на уравленската организация от първи, втори и трети вид”, в съавторство с Ивон Рандъл (1998).

Ивон Рандъл е вицепрезидент и консултант на Management Systems Consulting Corporation. Работила е като консултант в Bell-Carter Foods, PacifiCare Health Systems, Countrywide Financial Corporation.

Иван Рандъл помага на ръководителите на фирмите да разработват стратегия за управление на растежа, да прилагат ефективни организационни планове, да създават корпоративна култура и структура на компанията.

В тази книга корпоративната култура се възприема като двигател и решаващ фактор за финансовите резултти на една компания и като източник на нейното устойчиво конкурентно предимство. Книгата предоставя подходяща рамка за разбиране на корпоративната култура и предлага модел за управлението й като постоянен процес. Специално внимание е отделено на лидерството в управлението на корпоративната култура, включително на важната роля, която трябва да играят хората на високи управленски позиции и работещите в отдел "Човешки ресурси".

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg