Издател | Нов български университет |
Брой страници | 152 |
Година на издаване | 2018 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 381 грама |
Размери | 17x24 |
ISBN | 9786192330262 |
Баркод | 9786192330262 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
СЪДЪРЖАНИЕ:
ГЛАВА I. ПОТРЕБИТЕЛСКА АНГАЖИРАНОСТ
1. Потребителско поведение и потребителска ангажираност. Роля на потребителската ангажираност в съвременната реклама
2. Стратегическото планиране в рекламата и ролята му при опознаването на потребителя
ГЛАВА II. ТЕХНИКИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКА АНГАЖИРАНОСТ ЧРЕЗ ПЛАТФОРМИТЕ ЗА ИЗЛЪЧВАНЕ НА РЕКЛАМА (МЕДИИТЕ)
1. Характеристика на медийния пазар. Ефективност на рекламната комуникация в медиите
2. Рекламни формати и позиции в медиите. Нетрадиционни форми на реклама
2.1. Определяне на рекламните формати и позиции във вестниците
2.2. Определяне на рекламните формати и позиции в списанията
2.3. Определяне на рекламните формати и позиции в телевизията
2.4. Определяне на рекламните формати и позиции при други типове медии
3. Продуктово позициониране
4. Медиен контекст
ГЛАВА III. ТЕХНИКИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКА АНГАЖИРАНОСТ ЧРЕЗ ТВОРЧЕСКИТЕ РЕШЕНИЯ В РЕКЛАМАТА
1. Обвързване на рекламата с актуални теми, събития и личности като подход в съвременната корпоративна комуникация
2. Изграждане на серийност на творческите решения в рекламата
3. Тийзър подход
4. Активиране на бранда
5. Маркетинг на взаимоотношенията
5.1. Целеви групи на маркетинга на взаимоотношения
5.2. Взаимоотношения бранд-потребител. Изграждане на ангажираност след покупката
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]