Рекламни комуникации в международния бизнес

Автор: Лиляна Менчева

Коментари: 0

Издател Тракия-М
Брой страници 268
Година на издаване 1998
Корици меки
Език български
Тегло 240 грама
Размери 21x14
ISBN 954-9574-17-2
Баркод 954-9574-17-2
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Доц. д-р Лиляна Филипова Менчева работи по проблемите на управлението на външноикономическата дейност, маркетинга и рекламата. Дългогодишен редовен преподавател и консултант в посочената област във факултет "Международна икономика и политика" към УНСС- София, тя допринася за подготовката на хиляди студенти и специализанти в следдипломната квалификация по въпросите на международния бизнес, маркетинга и рекламните комуникации. Специализирала е в Люксембург, Германия, Чехия, Полша и др.

Ключови думи: Голямото четене

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg