CO-CREATION The Value Based Marketing

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 0

Издател Авангард-Прима
Брой страници 182
Година на издаване 2017
Корици меки
Език английски
Тегло 249 грама
Размери 13x20
ISBN 9786191607686
Баркод 9786191607686
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Prof. Neviana Krasteva, Dr. Habil., is a member of the American Marketing Association and the European Management Association. She is a professor of Marketing and International Business at the Sofia University "St. Kliment Ohridski" and at the International Business School. From 1999 to 2014 she was a member of the City University of Seattle faculty. She is the author of numerous monographs, textbooks and articles. She has specialized in Russia, Austria, Greece, Denmark, Japan, Israel, Belgium, Germany, the Czech Republic and Hungary.

Ключови думи: Голямото четене

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.