For the Culture : The Power Behind What We Buy, What We Do and Who We Want to Be

Автор: Marcus Collins
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Pan Macmillan
Брой страници 320
Година на издаване 2024
Корици меки
Език английски
Тегло 227 грама
Размери 13x20
ISBN 9781035020034
Баркод 9781035020034
Категории Хуманитарна литература на чужди езици, Хуманитарни науки, Книги

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyonc?, discover how you can harness the most powerful vehicle for influencing behaviour: true cultural engagement.

'Compelling and vivid' – Robert Cialdini, author of Pre-Suasion

We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that to inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.

With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer – including spearheading digital strategy for Beyonc?, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds – he shows how you can do the same.

Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.

'Some people seem to intuitively ‘get it.’ Most do not. Collins articulates ‘it’ for the rest of us and provides not just an understanding, but a guide for how to actually engage and influence culture' – Steve Huffman, co-founder and CEO, Reddit

Ключови думи: Да събудим коледния дух, Промо -20%

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Разбрах

Сайтът използва „бисквитки“ (cookies) за предоставяне на услугите в него, за персонализиране на рекламите и за анализ на трафика. Ако останете тук, приемаме, че се съгласявате с употребата на „бисквитки“ (cookies). Прочети