Absolut Semiotics in an Absolut World

Автор: Христо Кафтанджиев

Коментари: 0

Издател Сиела
Брой страници 400
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 570 грама
Размери 23x16
ISBN 9789542803614
Баркод 9789542803614
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Резултатността на рекламата се измерва с повишаването на продажбите. В това отношение рекламната кампания на абсолютната водка е изключително успешна. Нещо повече - тя е уникална. Продажбите на абсолютната водка, са се увеличили с 14 900 процента за 14 години - от 1981 г., когато започва тази рекламна кампания, до 1995 г.
Няма да сте махмурлии нито алкохолно, нито научно на сутринта, ако сте потребявали активно водката и книгата. Главата няма да ви цепи от изпитото и прочетеното, а ще е пълна със светли семиотични идеи.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]